Regulamin Sklepu Internetowego twojdruk.com.pl (Coco Print sp. z o.o.)
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego twojdruk.com.pl (Coco Print sp. z o.o.), NIP 1231444312, REGON 383863454, KRS 0000794590, dostępnego pod adresem ul. Parkowa 3, 05-05-650 Chynów. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną ten regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Sklep prowadzi sprzedaż produktów drukarskich, w tym: materiałów reklamowych, broszur, plakatów, ulotek, wizytówek, banerów, gadżetów personalizowanych itp.
Klientemsklepu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu u Sprzedawcy.
Rodzaje i zakres usług świadczonych poprzez drogę elektroniczną:
4.1. zawieranie Umów sprzedaży na odległość – w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym. 4.2. zasady dokonywania rejestracji i użytkowania konta w ramach Sklepu Internetowego. 4.3. wyrażanie opinii, poprzez komentarze oraz ocenę – klient posiada możliwość dodania oceny oraz pozostawienia komentarzy dotyczących towarów. 4.4. przesyłanie wiadomości drogą mailową, w której Sprzedawca potwierdza uzyskanie zamówienia. 5. Korzystanie ze sklepu internetowego możliwe jest tylko i wyłącznie po spełnieniu minimalnych wymagań technicznych: w celu dokonania zakupu niezbędne jest posiadanie przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox, Opera etc.) w aktualnej wersji, posiadanie aktywnego adresu mailowego oraz wystarczającego miejsca w skrzynce odbiorczej, aby umożliwić przepływ korespondencji ze sklepem. 6. Treści (w tym opisy towarów oraz ich ceny) znajdujące się na stronie sklepu internetowego, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. Charakter wiążący zyskują dopiero po tym gdy klient złoży zamówienie. 7. Regulamin zostaje udostępniony przez sprzedawcę w postaci odsyłacza znajdującego się na stronie głównej sklepu, przed zawarciem Umowy sprzedaży na odległość, w jej trakcie, jak i również po jej zakończeniu.
§ 2. Definicje
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonuje zakupu w sklepie.
Konsument – konsument w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z definicją ustawową: za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Towar – produkty oferowane w sklepie, w tym materiały drukarskie.
Umowa sprzedaży na odległość – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Klientem a Sklepem, za pośrednictwem sieci Internet (protokół https).
§ 3. Kontakt ze sprzedawcą
Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem:
E-mail: sklep@twojdruk.com.pl
Telefon: 786 300 395
Adres: ul. Parkowa 3, 05-650 Chynów woj. mazowieckie
§ 4. Zasady składania zamówień
Zamówienie złożone przez Klienta jest wiążące.
Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie przez Klienta formularza dostępnego na stronie sklepu internetowego, w którym określa m.in. jakie towary, w jakiej cenie i w jakich ilościach klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient ma również możliwość dodania własnej grafiki do projektu danego towaru. Należy jednak pamiętać, że Klient ponosi pełną odpowiedzialność za jakość przesyłanego pliku. Grafika o zbyt niskiej rozdzielczości może prowadzić do zniekształceń podczas drukowania na większych formatach.
Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
Klient ma prawo do anulowania zamówienia przed jego realizacją.
W przypadku anulowania zamówienia przez Klienta po jego realizacji, Sklep ma prawo do potrącenia kosztów poniesionych w związku z realizacją zamówienia.
§ 5. Ceny i płatności
Ceny towarów mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.
W przypadku płatności przelewem bankowym Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie [określony czas, np. 7 dni] od daty złożenia zamówienia.
W przypadku braku płatności w terminie, Sklep ma prawo do anulowania zamówienia.
W przypadku płatności online Klient zostanie przekierowany do serwisu płatności online.
§ 6. Dostawa
Dostawa towarów odbywa się za pośrednictwem [wymień firmy kurierskie lub pocztę].
Czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostawy i podany jest w trakcie składania zamówienia.
Koszty dostawy są podane w trakcie składania zamówienia i są uzależnione od wagi i gabarytów towaru oraz wybranej formy dostawy.
Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowe podanie adresu dostawy.
W przypadku błędnego podania adresu dostawy Klient ponosi koszty ponownej dostawy.
§ 7. Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Aby odstąpić od umowy, Klient powinien złożyć stosowne oświadczenie na piśmie.
Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć:
W formie pisemnej na adres: [adres siedziby]
W formie elektronicznej na adres: [adres e-mail]
Towar należy odesłać na adres: [adres siedziby] w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Sklep zwraca Klientowi kwotę zapłaconą za towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134) o prawach konsumenta, m.in. Umów:
7.1. których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 7.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na ryku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 7.3. których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7.4. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 7.5. których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 7.6. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; § 8. Reklamacje
Reklamacje należy składać na adres: adres siedziby lub na adres e-mail: sklep@twojdruk.com.pl
Reklamacja powinna zawierać:
Imię i nazwisko Klienta lub nazwę firmy.
Adres Klienta.
Numer zamówienia.
Opis wad towaru.
Dowód zakupu.
Sklep rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep ma obowiązek:
Naprawić wadliwy towar.
Wymienić wadliwy towar na nowy.
Zwrócić Klientowi pieniądze.
W przypadku odrzucenia reklamacji, Sklep ma obowiązek poinformować Klienta o przyczynie odrzucenia reklamacji.
§ 9. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO).
Dane osobowe są przetwarzane w celu:
Realizacji zamówień.
Składania ofert handlowych.
Udzielania informacji o produktach i usługach.
Rozpatrywania reklamacji.
Zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony systemów informatycznych.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 10. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.01.2025.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie sklepu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.